Öncelikle hastaneden başlamak istiyorum; kıyaslama yapmak istemem ama Konya’da en iyisi diyebilirim. Doktorum Sadullah Hoca ve sekreteri güler yüzlü, anlayışlı ve çok ilgili. Alanının en iyisi. İyi ki ona gitmişim, hiç pişman değilim.
Deneyimini paylaş, fark yarat!
Görüşlerini ile güvenilir bir topluluğun parçası ol.
Bugün Okmeydanı Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'ndeki randevumda Filiz Kumbasar İnce Hocam tarafından tedavi edildim. Kendisi oldukça ilgili, güler yüzlü ve işinde çok başarılı bir hekim. Yapılan dolgu işleminden, elinin hafifliğinden ve profesyonelliğinden çok memnun kaldım. Emekleri için kendisine gönülden teşekkür ederim. 🙏🏻☺️
Gerçekten çok iyi, çok bilgili ve her detayıyla ilgilenen bir doktor. Tedavisi de takibi de çok başarılı. Biz sizden razıyız, Allah da sizden razı olsun hocam. İyi ki karşımıza çıktınız. 🤍🤲
Diş taşı temizliğimi yaptı. 34 yaşındayım, bugüne kadar böyle özenli ve titiz bir diş taşı temizliği görmedim. O kadar güzel ve dikkatli çalıştı ki buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. 🙏
24 Haziran tarihinde diş dolgusu yaptırdım ve çok memnun kaldım. Hem güler yüzlülüğü hem de çalışma disiplininiz için çok teşekkür ediyorum. Her zaman bu şekilde kalmanızı temenni ediyorum.
Son 10 yılda gördüğüm en sıcak, en samimi, en bilgili; iletişimi güçlü, insana değer veren doktor diyebilirim. Bebeğim için değil, kendim için bile muayene olasım geliyor. İyi ki varsınız hocam. Sizin gibi hekimlerin çoğalması dileğiyle.
Doktor Burak Yatağan Hocam, diş çekimi sürecini gerçekten çok iyi yönetti. Korkum olmasına rağmen diş çekimini gayet rahat ve sorunsuz bir şekilde tamamladık. Kendisine buradan da çok teşekkür ediyorum.
Değerli Fırat Hocam sayesinde tansiyonum düzene girdi ve sağlıklı bir yaşam sürmeye başladım. Hiç bıkmadan, usanmadan hastasını dinleyen, çözüm sağlayan, güler yüzlü, saygılı ve merhametli bir hekim. İyi ki sizi tanıdım. Size dua ediyorum hocam. Güzel elleriniz ve verdiğiniz tedaviler hastalara şifa olsun. Rabbim yolunuzu açık etsin. Hocam, sizi en güzel yerlerde görmek dileğiyle. 🤲
Hayatımda gördüğüm en ilgili ve en bilgili doktor. Kendisi beni özenle dinledi, olasılıkları tek tek anlattı ve tahlil istedi. Güler yüzlü, çözüm odaklı, şahane bir insan.
Fırat Hocam ile tanıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Yıllar önce, henüz kimsenin düşünmediği bir tanıyı ilk değerlendirmesinde dile getiren hekim oldu. O dönemde yaşım nedeniyle birçok kişi bu tanıya ihtimal vermedi. Ancak yaklaşık iki yıl sonra yapılan incelemelerde aynı tanı doğrulandı ve aile öykümüzde de benzer durumların ortaya çıkmasıyla genetik olabileceği değerlendirildi. Bu süreçte gösterdiği öngörü ve yaklaşım benim için çok değerliydi. Genç yaşta bir hematoloji hastası olmak hem fiziksel hem de psikolojik olarak oldukça yorucu bir süreç. Çoğu zaman bekleme salonunda benden çok daha ileri yaştaki hastalarla aynı ortamda bulunurken kendinizi yalnız hissedebiliyorsunuz. Fırat Hocam'ın en değerli yönlerinden biri de tam bu noktada ortaya çıkıyor; hastasını sadece tahlil sonuçlarıyla değerlendirmiyor, sürecin insani tarafını da görüyor ve sizi dinlediğini, önemsediğini hissettiriyor. Kan değerlerim oldukça kötü olmasına ve çeşitli sebeplerle önerilen şekilde hastanede yatamadığım dönemler olmasına rağmen, hiçbir zaman ilgisini ve takibini eksik etmedi. Her kontrolde sabırla dinledi, süreci detaylı şekilde anlattı ve yol gösterdi. Takip gerektiren bu uzun süreçte gösterdiği ilgi ve özveri benim için çok kıymetliydi. Bilgisi, öngörüsü, güler yüzü ve hastasına yaklaşımıyla mesleğini hakkıyla yapan çok değerli bir hekim. Özellikle uzun, zor ve belirsiz süreçlerden geçen hastalar için fark yaratan doktorlardan biri olduğunu düşünüyorum. Kendisine emekleri, sabrı ve ilgisi için gönülden teşekkür ediyorum.
Annemin safra kesesinde taş vardı, hoca ameliyat etti. Annemin safra kesesindeki sıkıntı geçti. Ardından annemin ağrıyan midesi için endoskopi yapıldı. Endoskopi sonucunda CA rastlandı. Bugün tedavimizi de hocanın eşliğinde başlatıyoruz. Allah ondan razı olsun.
Geçen seneden beri kontrolündeyim son birkaç yıldır devlet hastanesinde bu kadar ilgili anlayışlı dikkatli bir doktor görmedim. Diğer doktorlar lafı ağzımıza tıkarken Sare Hanım sabırla dinleyip yardımcı oluyor. Hastalarına olan ilgisi ve şefkati için çok teşekkür ediyorum ve kendisine çok dua ediyorum :)
İyi niyetli anlayışlı yaklaşımıyla mesleğini gerçekten severek yaptığı çok belli bir hekim. Henüz bir bebeğim yok ama ilerde böyle bir niyete girersem ilk muayene olmak istediğim kişi kendisi. Kendisi gibi güzel insanlara denk gelmesi dileğiyle.
Işık gibi gülümsemesiyle hastalarının gününü aydınlatan güzel kalpli doktor. ✨
Heyet raporu için kapısını tıklattığımızda, devlet hastanesinin tüm yoğunluğuna inat, çiçek gibi bizi karşılayan nazik ve naif hocamız. 🤍🤍
Sizinle tanışıp hastanız olmasak da 5 dakikalık temasımız gönlümüzde yer etmenize sebep oldu. 🌸 Hastalarınıza şifa olduğunuz o kadar belli ki! Işığınız daim olsun. 💐
Dolgu tedavim için kendisine gittim. Çok tatlı ve çok kibar bir doktor. İşlem yaparken tek tek ne yapacağını söylüyor. Korktuğumu söyledim ve bana çok güzel davrandı. Genç ve güler yüzlü bir hekim. Bundan sonraki işlemlerimde de yine ona gitmeyi düşünüyorum.
Emir Renda şu anda Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesinde görev yapmaktadır. Kalp ağrısı şikayetiyle kendisine gittim. Sadece kendi branşı değil bu ağrıya sebep olacak tüm bilgilendirmeyi sabırla yaptı. Tetkikleri inceledi sonuç çok elzem olmasa da takibe aldı. Ben ona güveniyorum, o ne derse o olur :))
İlgisi, alakası ve yaklaşımıyla tanıdığım en genç ve en tecrübeli doktorlardan biri olabilir. Göz kapağı ameliyatına girmemle çıkmam bir oldu. Bir o kadar da güzel sonuç aldım. :)
Seda Hanım alanında uzman, gerçekten çok ilgili bir doktor. Ablamı ilk muayenede durumunu anlayıp hastaneye yatışını verdi. Uzun zamandır psikolojik sorunlar yaşadığı için çok zor bir dönem geçirdik.
Seda Hanım teşhis koydu; hem hastayla ayrı ayrı hem de hasta yakını olarak benimle ayrıca konuşarak, her türlü araştırmayı yapıp yatış işlemlerini gerçekleştirdi. Şu an hâlâ hastamız yatmakta. İnşallah önce Allah'ın izniyle, sonra da doktorumuzun vesilesiyle sağlığına kavuşur.
Kıymet Hoca, her sürecin oluşturabileceği acı ve sızı durumlarını detaylıca anlattı. Neredeyse hiç acı çekmedim. Oldukça ilgili ve samimi bir şekilde muayene yaptı ve gerekli bilgilendirmeleri sağladı.
Yıllardır psikiyatri tedavisi görüyorum. Kendimi yanında en rahat hissettiğim doktor kendisi oldu. Hastasını öyle güzel dinleyip yardımcı olmaya çalışıyor ki anlatamam. Ben çok zor bir dönemimde, kendisini tesadüfen, başka bir randevu bulamadığım için tanıdım. İyi ki de Aslı Hanım'a rast gelmişim.
Her gittiğimde sanki bir dostumla konuşup içimi döküyormuşum gibi hissediyorum. Sizi o kadar samimi bir şekilde dinliyor ki ben her gittiğimde bir de üstüne ağlayıp çıkıyorum yanından...
İzmir Çeşme Marina'da Teknosa mağazanızda Bilal Bey'in ilgisi ve nezaketi için çok teşekkür ederim. Bu yetkinlikte bir çalışanınız olduğu için buradan da yorum yazmak istedim.
Onur Bey çok zeki ve alanında başarılı bir doktor. İlk görüşmemizde bunu hemen fark ettim. Hastalarına yaklaşımı oldukça güven verici. Kendisine gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Kariyerinde başarılarının devamını dilerim.
Nasıl tatlı bir insan, kesinlikle tercihiniz olsun. Poliklinik sekreteri de çok ilgili, nadir rastlanan bir ilgi ve iletişim var. Gerçekten çok memnun kaldım.
Öncelikle tavsiye üzerine gittiğim Burak Hoca, inanın gerek yaklaşımı gerek tedavi sürecinde çok çok faydası oldu. Boyun fıtığından, omurilik basısından dolayı kollarım tutmuyor, yürüyüşüm bozulmuş, yürürken desteğe ihtiyacım vardı. 13 gün önce ameliyatımı yaptı, yaklaşık 4 saat süren bir operasyondu ve bendeki sorunlar 13 gün gibi kısa bir sürede çok büyük oranda iyileşti.
Çok teşekkür ederim sayın Burak Atlas. Şiddetle öneririm herkese.
Uzun süredir mücadele ettiğim ülseratif kolit rahatsızlığımda bana çok yardımcı olan değerli doktoruma teşekkür ederim. Tedavi sürecim boyunca son derece ilgili, sabırlı ve açıklayıcı davrandı. Sayesinde şikayetlerim büyük ölçüde düzeldi ve kendimi çok daha iyi hissediyorum. Hastalarına verdiği güven ve gösterdiği ilgi gerçekten takdire değer. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.