Çok nazik, inanılmaz tatlı bir insan ve elleri çok maharetli. 0 acıyla işlemimi yaptı. İletişimi üst düzey bir doktor. Kendisine çok çok başarılar diliyorum.

Görüşünü paylaş
Memnun kaldın mı?
Bu profil size mi ait? Ücretsiz sahiplenin
Sırala
Beykoz Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi hakkında yazılmış en güncel gerçek kullanıcı deneyimlerini buradan okuyabilirsin.