Devlet hastanelerine olan ön yargımı tamamen kırdı. Daha önce yaşadığım olumsuz hastane deneyimleri nedeniyle dişlerimin görünümüyle ilgili tedavi olmaya çekiniyordum. Ancak kendisi süreç boyunca benimle yakından ilgilendi, her konuda yardımcı oldu ve güven verdi. Ellerine, emeğine sağlık.
Mesleğini böylesine özveriyle ve hakkıyla yapan hekimleri görmek insana büyük bir güven duygusu veriyor. Kendisine emekleri, ilgisi ve güler yüzü için teşekkür ediyorum.
Mesleğini böylesine özveriyle ve hakkıyla yapan hekimleri görmek insana büyük bir güven duygusu veriyor. Kendisine emekleri, ilgisi ve güler yüzü için teşekkür ediyorum.