Bugün annemi Doktorumuz Şerefhan Özüsan Hocamız muayene etti. Son derece ilgili, titiz ve araştırmacı yaklaşımıyla detaylı incelemelerde bulundu. Annem sarı nokta hastası olduğu için gerekli tetkikler yapıldı, filmer çekildi ve bize değerli tavsiyelerde bulundu.
Olanaklar doğrultusunda elinden gelen tüm desteği sağladı. Kendisine ve emeği geçen tüm ilgili birime teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Yolları açık, başarıları daim, başarıları bitimsiz olsun.
Nazlı Yıldırım
Olanaklar doğrultusunda elinden gelen tüm desteği sağladı. Kendisine ve emeği geçen tüm ilgili birime teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Yolları açık, başarıları daim, başarıları bitimsiz olsun.
Nazlı Yıldırım