Dolgu tedavim için kendisine gittim. Çok tatlı ve çok kibar bir doktor. İşlem yaparken tek tek ne yapacağını söylüyor. Korktuğumu söyledim ve bana çok güzel davrandı. Genç ve güler yüzlü bir hekim. Bundan sonraki işlemlerimde de yine ona gitmeyi düşünüyorum.