Ismail Ç.

Yeni Başlayan

Haziran 2026 tarihinde katıldı

30

Puan

1

Seviye

Sv. 120p → Katılımcı

1

Yorum

0

Takipçi

0

Takip

Puan Geçmişi

İlk Yorumunu Yaz

3 saat önce

+20

Yorum onaylandı

3 saat önce

+10

Ismail Ç. hakkında

  • Onaylı e-posta adresi

Rozetler

Seviye 1/6
Yeni Başlayan
Şu an
Katılımcı
50p
Deneyimli
150p
Uzman
300p
Usta
500p
Efsane
1000p

Ismail Ç. tarafından yapılan değerlendirmeler

Yaklaşık 2,5 aydır bel ağrısı ve sağ bacağıma vuran, beni yürüyemeyecek hale getiren şiddetli ağrılarım vardı. Beyin cerrahisi ve ortopedi bölümlerine başvurduktan sonra, 7 Mayıs 2026 tarihinde ADÜ Algoloji Polikliniği'ne çok kötü durumda gittim.

Oradaki hocamız muayeneden sonra bana 28 Temmuz - 13 Ağustos tarihleri arasında operasyon için gün verdi. Ayrıca, "Bu tarihe kadar ağrıya dayanamazsan gel, ücret karşılığında hemen tedavi seçeneklerine bakalım." dedi. Daha sonra ADÜ'den Aydın'a gelen bir hekimle görüştüm. Bu hizmet için hastane ve şahsi ücretler dahil belli bir tedavi ücreti ödemem gerektiği söylendi.

Aydın Şehir Hastanesi Algoloji bölümünden randevu almak çok zordu, uzun süre alamadım. Neyse ki aile hekimim 11 Haziran'a randevu ayarladı. O gün sabah saat 09.10'daki randevumda beni muayene etti ve gerekli ilaçları alıp saat 14.30'da tekrar gelmemi söyledi. Aynı gün bana gerekli uygulamayı yaptı.

Daha sonra, "Amca, biraz kilodan dolayı tam verimli olmadı. Eğer ağrın devam ederse 16 Haziran Salı günü randevusuz gel." diyerek imzalı bir kâğıt verdi. Ben de salı günü gittim. Ağrımın devam ettiğini söyledim. Bana gerekli reçeteyi yazdı ve 17 Haziran Çarşamba günü tekrar gelmemi istedi.

Çarşamba günü gittiğimde yeni ve modern cihazlarla yaklaşık yarım saat süren bir tedavi uyguladı. Bir defa değil, bin defa Yüce Rabbim Erdem Maraşlı'dan razı olsun. Tedaviden sonra dinlenme salonunda bizleri bilgilendirdi, üç gün boyunca nelere dikkat etmemiz gerektiğini anlattı. Ayrıca olumsuz bir durum olursa istediğimiz zaman arayabilmemiz için cep telefonu numarasını verdi.

Bugün ağrılarım tamamen geçmiş durumda, adeta kuş gibiyim. Memnuniyetimi tarif edemiyorum. Böyle hekimler yetiştiren anne ve babaların ellerinden öpülür. Böyle değerli hekimlerin çoğalmasını yürekten istiyorum.

Erdem Maraşlı hocamı gıyabında CİMER ve Sağlık Bakanlığı üzerinden teşekkür ederek takdir ettim. Yalnız, koskoca şehir hastanesinde Algoloji bölümünde sadece bir hekim bulunuyor. Böyle bir hastanede en az 4-5 hekim olması gerektiğini düşünüyorum.

Tekrar söylüyorum; Erdem Maraşlı gibi bir hekimle tanıştığım için çok mutluyum. Allah kendisinden razı olsun, ne muradı varsa Rabbim versin.