Yıllardır psikiyatri tedavisi görüyorum. Kendimi yanında en rahat hissettiğim doktor kendisi oldu. Hastasını öyle güzel dinleyip yardımcı olmaya çalışıyor ki anlatamam. Ben çok zor bir dönemimde, kendisini tesadüfen, başka bir randevu bulamadığım için tanıdım. İyi ki de Aslı Hanım'a rast gelmişim.
Her gittiğimde sanki bir dostumla konuşup içimi döküyormuşum gibi hissediyorum. Sizi o kadar samimi bir şekilde dinliyor ki ben her gittiğimde bir de üstüne ağlayıp çıkıyorum yanından...
Her gittiğimde sanki bir dostumla konuşup içimi döküyormuşum gibi hissediyorum. Sizi o kadar samimi bir şekilde dinliyor ki ben her gittiğimde bir de üstüne ağlayıp çıkıyorum yanından...