Fırat Hocam ile tanıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Yıllar önce, henüz kimsenin düşünmediği bir tanıyı ilk değerlendirmesinde dile getiren hekim oldu. O dönemde yaşım nedeniyle birçok kişi bu tanıya ihtimal vermedi. Ancak yaklaşık iki yıl sonra yapılan incelemelerde aynı tanı doğrulandı ve aile öykümüzde de benzer durumların ortaya çıkmasıyla genetik olabileceği değerlendirildi. Bu süreçte gösterdiği öngörü ve yaklaşım benim için çok değerliydi. Genç yaşta bir hematoloji hastası olmak hem fiziksel hem de psikolojik olarak oldukça yorucu bir süreç. Çoğu zaman bekleme salonunda benden çok daha ileri yaştaki hastalarla aynı ortamda bulunurken kendinizi yalnız hissedebiliyorsunuz. Fırat Hocam'ın en değerli yönlerinden biri de tam bu noktada ortaya çıkıyor; hastasını sadece tahlil sonuçlarıyla değerlendirmiyor, sürecin insani tarafını da görüyor ve sizi dinlediğini, önemsediğini hissettiriyor. Kan değerlerim oldukça kötü olmasına ve çeşitli sebeplerle önerilen şekilde hastanede yatamadığım dönemler olmasına rağmen, hiçbir zaman ilgisini ve takibini eksik etmedi. Her kontrolde sabırla dinledi, süreci detaylı şekilde anlattı ve yol gösterdi. Takip gerektiren bu uzun süreçte gösterdiği ilgi ve özveri benim için çok kıymetliydi. Bilgisi, öngörüsü, güler yüzü ve hastasına yaklaşımıyla mesleğini hakkıyla yapan çok değerli bir hekim. Özellikle uzun, zor ve belirsiz süreçlerden geçen hastalar için fark yaratan doktorlardan biri olduğunu düşünüyorum. Kendisine emekleri, sabrı ve ilgisi için gönülden teşekkür ediyorum.