İzmir Çeşme Marina'da Teknosa mağazanızda Bilal Bey'in ilgisi ve nezaketi için çok teşekkür ederim. Bu yetkinlikte bir çalışanınız olduğu için buradan da yorum yazmak istedim.
Saygılar.
Saygılar.
Yeni Başlayan
Haziran 2026 tarihinde katıldı
30
Puan
1
Seviye
1
Yorum
0
Takipçi
0
Takip
İlk Yorumunu Yaz
6 saat önce
Yorum onaylandı
6 saat önce