3 ay önce burun içi ve estetik ameliyatı oldum. Fazlasıyla memnunum, eğer doktorumun böyle olacağını bilseydim çok daha öncesinden ameliyat olurdum. Kendisine sonsuz teşekkür ederim. Böyle doktorların ülkemizde sayısı artmalı.
Yeni Başlayan
Haziran 2026 tarihinde katıldı
30
Puan
1
Seviye
1
Yorum
0
Takipçi
0
Takip
İlk Yorumunu Yaz
3 saat önce
Yorum onaylandı
3 saat önce