Son 10 yılda gördüğüm en sıcak, en samimi, en bilgili; iletişimi güçlü, insana değer veren doktor diyebilirim. Bebeğim için değil, kendim için bile muayene olasım geliyor. İyi ki varsınız hocam. Sizin gibi hekimlerin çoğalması dileğiyle.
Yeni Başlayan
Haziran 2026 tarihinde katıldı
30
Puan
1
Seviye
1
Yorum
0
Takipçi
0
Takip
İlk Yorumunu Yaz
9 saat önce
Yorum onaylandı
9 saat önce