Cizre Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde aldığım tedavi için Dt. Mesut Ozan'a teşekkür etmek istiyorum. Özeldeki birkaç doktorun dahi "Bu diş kurtarılamaz." dediği, "Biz yapamayız." dediği dişime büyük bir ilgi ve uğraşla kanal tedavisi yaptı. Dişimi rahatlıkla kullanıyorum. Göstermiş olduğu ilgi ve alaka için çok teşekkür ederim.
