Öncelikle hastaneden başlamak istiyorum; kıyaslama yapmak istemem ama Konya’da en iyisi diyebilirim. Doktorum Sadullah Hoca ve sekreteri güler yüzlü, anlayışlı ve çok ilgili. Alanının en iyisi. İyi ki ona gitmişim, hiç pişman değilim.
Yeni Başlayan
Haziran 2026 tarihinde katıldı
30
Puan
1
Seviye
1
Yorum
0
Takipçi
0
Takip
İlk Yorumunu Yaz
9 saat önce
Yorum onaylandı
9 saat önce