Bugün kızımla birlikte muayene olduk. Güler yüzlü, ilgili ve son derece kibar bir diş hekimi. Hastalarına yaklaşımıyla kendimizi çok rahat ve güvende hissettik. Başarılarının daim olmasını diliyor, emekleri ve ilgisi için teşekkür ediyorum.
Yeni Başlayan
Haziran 2026 tarihinde katıldı
30
Puan
1
Seviye
1
Yorum
0
Takipçi
0
Takip
İlk Yorumunu Yaz
3 saat önce
Yorum onaylandı
3 saat önce